FAQ


Spørsmål om frakt & levering

Hvor lang er leveringstiden?

Fra hvilken dag beregnes leveringstiden?

Dersom jeg legger inn en bestilling nå, kan dere sende den i dag slik at jeg har den i morgen?

Jeg foretok akkurat en bestilling, men vil endre på leveringsadressen, kan dere gjøre det?

Dere reklamerer med FRI FRAKT i nettbutikken. Hvorfor fikk jeg ikke det på bestillingen min?


Spørsmål om betalinger

Jeg har ikke mottatt fakturaen min fra AfterPay, hvordan kontakter jeg dem?

Jeg forsøker å betale med bank-/betalings-/kredittkort, men det fungerer ikke. Er det en feil i systemet deres?


Spørsmål om bestillinger

Hvor befinner bestillingen min seg?

Jeg la nettopp inn en bestilling, men nå angrer jeg. Kan dere slette den bestillingen før den sendes?

Jeg la nettopp inn en bestilling, men vil bytte størrelse/produkt. Kan dere gjøre dette innen bestillingen sendes?

Jeg har lagt inn to bestillinger. Kan dere legge dem sammen i samme forsendelse?

Kan jeg komme til lageret deres å handle?


Spørsmål om returer

Hvordan går jeg frem for å bytte et produkt?

Hvordan går jeg frem for å returnere et produkt?

Har dere mottatt returen min?

Kan jeg komme til lageret deres å returnere/bytte varer?


Spørsmål om refusjoner

Hvor er tilbakebetalingen min?

Jeg har handlet med AfterPay Faktura og vil returnere et produkt. Hva gjør jeg med fakturaen?

Jeg har returnert en bestilling som ble betalt med bank-/betalings-/kredittkort, men jeg har ikke mottatt min tilbakebetaling?

Hvorfor har jeg blitt debitert for returfrakt?


Spørsmål om størrelser

Jeg har en T-skjorte/trøye/skjorte/jeans i en viss størrelse hjemme som jeg har kjøpt et sted. Hvilken størrelse skal jeg kjøpe hos dere?

Jeg har funnet et produkt hos dere som har en størrelsesgradering som er annerledes enn den jeg er vant til. Jeg pleier å kjøpe størrelsen X i dette merket, hvilke størrelse skal jeg velge hos dere?

Jeg har midjemål/brystmål/kroppsstørrelse/er så høy/veier så mye, skal jeg kjøpe størrelse X eller Y hos dere?

Jeg lurer på om dette plagget er “lite” eller “stort” i størrelsen?

Den størrelsen som passer for meg er ikke på lager i det produktet jeg ønsker å kjøpe. Når får dere inn min størrelse?

Hva er målene til størrelse X?


Spørsmål om produkter

Jeg er interessert i plagget X, men lurer på noen spesielle detaljer, f.eks. "store lår", "smale ben", "lange ermer", "innerlommer", "knapper i gylfen" eller lignende?

Krymper klærne deres i vask?


Spørsmål om reklamasjoner

Jeg ønsker å reklamere et plagg, hvordan gjør jeg det?


Kontaktopplysninger

Jeg finner ikke svar på spørsmålet mitt. Hvordan kan jeg kontakte dere?


Vi tilbyr kundestøtte på norsk, engelsk og svensk. Vi har lengst svartid på norsk, fordi det bare er en av oss som snakker norsk, men alle sammen snakker svensk og engelsk. Vi kan alle lese og forstå norsk (fordi vi er svenske), så nevn gjerne i e-posten om du vil ha svar på svensk eller engelsk (vanligvis i løpet av noen timer i kontortiden vår). Ellers, hvis du ikke oppgir noe, vil vi svare på norsk (vanligvis i løpet av en eller to virkedager).

Finner du ikke svaret på spørsmålet ditt ovenfor? Kontakt oss i så fall gjerne på hello@motleydenim.com (PRIVACY POLICY).

Vi tilbyr ikke telefonsupport.

MERK! Dersom spørsmålet ditt gjelder en eksisterende bestilling, ber vi deg oppgi ordrenummeret forespørselen gjelder. Hvis du ikke oppgir ordrenummeret, må vi begynne med å spørre om det, og svaret vil bli forsinket.

Produktet er lagt i handlekurven

Gå til kassen Fortsett å handle
Produkter